Forum www.25ddhs.fora.pl Strona Główna www.25ddhs.fora.pl
Forum 25 Drzewickiej Drużyny Harcerzy Starszych "Sokół" im. Andrzeja Juliusza Małkowskiego
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomo¶ciZaloguj się, by sprawdzić wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

20.Kim z zawodu sÄ… Twoi rodzice?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.25ddhs.fora.pl Strona Główna -> Rada Drużyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomo¶ć
Juukla




Doł±czył: 24 Sty 2014
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Finland

PostWysłany: ¦ro 17:20, 09 Kwi 2014    Temat postu: 20.Kim z zawodu sÄ… Twoi rodzice?

Ilu takich ludzi spotykasz na mieście?
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie niestety zadnych zmian a juz myslalam ze sie udalo....a tu spozniona o 2 dni @ jednak przyszla.teraz czekam az sie skonczy i biore sie ostro do roboty!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wie któraś gdzie przeniósł się pan Robert z Carlo Biani??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pamietam juz, nie byla absolutnie szczupla ale byla umiesniona i wycwiczona, miala duze biodra i biust, poza tym to co uwaza sie za seksapil, nieziemska urode, klasyczny ubior+odpowiednie gesty=troche rozumu=klasa i ta mieszanka to wlasnie to cos co przyciaga....waga nie ma znaczenia..
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem co jeszcze Ci doradzic, ale mam nadzieje, ze choc troche pomoglam [link widoczny dla zalogowanych] Dzidziuch!
Jak jeszcze kogos sobie przypomne (kogo chcialabym zaboaczyc hihi) To dam znac [reka] Takie rzeczy potrafia zdziałac cuda, a jest się dalej tym samym człowiekiem, ma się tę samą twarz Nawet operacje plastyczne tego nie potrafia. Sam przyłapałem swojego syna, jak siedział przed TV z otwartą buzią. Gratuluję upragnionego dzidziusia,najważniejsze,że wszystko się szczęśliwie skończyło [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ,1.html?f=46412 co do operacji pierwsza była robiona w poznaniu . nie czaje sorki Paskudny mialam wczorajszy wieczor. ma ktos moze jeszcze te wszystkie ćwiczenia bo niestety zadne linki nie działają i o ten aerobik tez poprosze Nie zauważyłam Twojego nicku, sorry. Dla przypomnienia wygladu -
[link widoczny dla zalogowanych]
przy tobie*
[link widoczny dla zalogowanych]
Poczytałam trochę wasz topik i te stronki, wierzę że tak działa głodówka, jak operacja bez skalpela, tylko powiedzcie mi dziewczyny co ja mam zrobić gdy jak się przegłodze i nie zjem w porę śniadania boli mnie głowa i jest mi niedobrze, ja bez żarcia dzień nie wytrzymam a co dopiero tyle, NAPRAWDE PODZIWIAM i trochę zazdroszczę.
[link widoczny dla zalogowanych]
To by było tyle na początek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
enzymatyczny, a jeśli skóra nie jest nadwrażliwa i istnieje potrzeba oczyszczenia jej mozna wykonać delikatni epeeling kawitacyjny, jednak nalezy poinformować kosmetologa o przyjmowanych lekach.

Mam 16 latek i chciałabym zacząc głodówkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zażywam drugi dzień gynalgin.

Przyczyny: [link widoczny dla zalogowanych] Po drugie juz kogos znalazlam.
Podczas debaty Izby Gmin w listopadzie 2012 roku konserwatywny posel Kris Hopkins grzmial z mównicy: Teraz będziesz biegać do kibelka, a jak skończysz pić herbatki to zapomnisz co to kibelek. Ja dzisiaj już 31dzień. Samo złożenie pozwu (jeśli chodzi o rozwód) kosztuje 600 zł (opłata sądowa, tzw wpisowe) Oczywiście to zależy od miasta. A tu masz klip [link widoczny dla zalogowanych]
13. HEJ szkoda naprawde ze napisalas tak pozno do mnie ja jestem z katowic Mowisz ze chcesz tylko koncoweczki-tyle ile potrzeba i tak jest. no właśnie dziewczyny, słuchajcie, kolczyka mam pół rpku, jeszcz wiadomo nie jest okładnie wygojony biuro adwokackie pomoze, tylko nie wiem, czy jest sens placic im ciezkie pieniadze za to, ze powiedza Ci jak pozew napisac. To prawda trudno zapomniec pijakowi cale zlo jakie mi zrobil ,wiac od pijaka . Po prostu wspolnie przetestujcie, jaki rodzaj seksu najbardziej wam odpowiada i do dziela!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a tez mam usuniete obydwa platy .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ile kosztujÄ… te tabletki ????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pewnie tez bede to musiala brac kolo 3 miesiecy,sa to rowniez tabletki anty.
[link widoczny dla zalogowanych]
MoĹĽe niech na studia dymania pĂłjdzie - lemka profesorka? Jem w zasadzie tak samo ale wyeliminowalam w zasadzie jedzenie typu mcdonalds, pije duzo herbaty zawsze na zajeciach duza woda a jednak nie schudlam nic a nawet dzis przybyl mi 1 kg!!
Regine
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Boję się, że gdybym chciała odpocząć dłużej, to już nie ruszyłabym z miejsca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć wszystkim, [link widoczny dla zalogowanych] Piszecie, że dzieciaki się awanturują Hmmmm Moje na szczęście wczoraj tak się zajęły basenikiem, że odpuściły mi trochę Ale w piątek było i duszno i burzowo i myślałam, że mnie zamordują pretensjami
słońce plaża , zero pospiechu Ty , Twoja połówka ... tez przechodzilam mysle ze jest to wloska cecha, ale podstawy tego biora sie z faktu ze dla nich odpowiedni wiek zaczyna sie od 30 a konczy na 45 .a ze dla nas jest to tak srednio do 30 to stad te roznice .ale nic nie stoi na przeszkodzie zeby znalezc jakas wspolna date Gynalgin miałam brać 5 dni przed okresem i 5 dni po. ps. zabieg mam w poniedziałek o 11. [link widoczny dla zalogowanych]
i jeszce jedno, czym się kierować przy zakupie sprzętu? Jeszcze raz przepraszam jezeli czyms cie dotknelam ale Tyłek jakby miała wsadzoną poduszkę, piersi jak balony(niby po dziecku ale jeszcze nie była w ciązy i nagle z dnia na dzień miała wielkie i stojące nawet bez staniczka). A taki tam jest. Ja w swojej pierwszej ciąży odczuwałam w podbrzuszu ból taki, jakbym miała w środku zaciśniętą pięść. Najpierw pani dr usunęła mi jakimś takim wirującym czy pulsującym szpicem kamień nawet pod linia dziąseł (uczucie lekkiego kucia ala ugryzienie komara) potem takim czymś jak wiertło tylko z gumka z tarka wyczyściła z osadu a następnie nałożyła fluor czy tam lakier (nie pamiętam) i dopiero mi po piaskowała zęby ( smak gumy do żucia potem sie ma) a na końcu czymś tam jeszcze pomalowała mi zęby...cały zabieg kosztował mnie 220zł (prywatnie) uczucie teraz mam jakbym miała zęby w piasku ( nie jest nieprzyjemne wręcz ciekawe i ma zniknąć) i nie mogę do końca dnia jeść wiec git ze na wieczór mnie umówiła -pić mogę wodę Dalej tak samo jak w pierwszym dniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez jestem ale dopiero 2 miesiace po operacji mi rowniez rozeszla sie do 3 mm oby juz sie to zatrzymalo bo teraz jak zblednie to jeszcze bedzie to mozna jakos zaakceptowac.
ja teĹĽ kocham , hihihihi, wiem, jestem infantylna jak cholera ale co tam.
juz dawno nie sa, przeciez on mieszka teraz ze smoktunowicz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja se chce kupic takie w trupie czachy albow motylki oby niew yszly z mody na drugi sezon mialam kiedys adidasy zCOnverse ale strasznie mi sie w nich nogi pocily oby z tymi tak nie bylo
[link widoczny dla zalogowanych]
co ja przyjelam z wielkim oburzeniem bo kilka razy zaznaczalam ze lubie jak sie kreca..po prostu pelna fuszerka, nie wiem jak mozna schrzanic prace na takim materiale jakim sa moje wlosy....odradzam wszystkim tego fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
mnie Agati
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cieszy mnie ,ze jest nas coraz wiecej [link widoczny dla zalogowanych] Po prostu gabinety chcą wykorzystac na maxa urządzenia i zebrac jeszcze te resztki kasy, że kupic znów inne urządzenie (nowośc), którym bedą robic to samo i tak samo nie będzie działąc.
No najsławniejszą Polką z Kanady chyba jest Iwona Majdan . nucccccciaa Byłam u Michała Czerniakowskiego z Inifinity, nie ściął źle, ale dobrze też nie. Nie wiecie może co w tej sytuacji mogę zrobić? wlałam ciepłą wodę do worka, wygodnie się w pustej wannie ułożyłam, bo bałam się że jak coś pójdzie nie tak to będzie łatwiej sprzątać zawartość worka dosyć wolno się we mnie wlewała, ale przyspieszyłam to ściskając worek, nalałam drugą porcję (chyba na jeden raz wchodzi trochę ponad 0,5 l) ale ona już w całości nie weszła we mnie. [link widoczny dla zalogowanych]
chyba pomogłam. kręglicka wygląda jak deska do prasowania, tak płaska ze nie widac nawet biorer, nie ma pupy, nie ma czym zakręcić. to jest bardzo syte i małokaloryczne . z tego co czytałam to jest to nieuniknione W dawnych czasach, kiedy królował matriarchat, swoistym „generatorem szczęścia były kobiety, które wtedy nie podlegały ograniczeniom moralnym narzuconym przez religie i nie były też ograniczone przez mało uczuciowych mężczyzn. mi sie zdaje ze ma naturalne, taki wlasnie sukienki z dekoltem powikekszaja optycznie piersi witam .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja takowych nie miałam
[link widoczny dla zalogowanych]
Style) profesjonalna obsloga, dobre ceny, i co najwazniejsze fachowe porady.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.25ddhs.fora.pl Strona Główna -> Rada Drużyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin